niedziela, 2 czerwca 2013

 "ODNALEŹĆ SZCZĘŚCIE" 
Epilog 

  Od pamiętnego deszczowego popołudnia, kiedy to David wyznał mi swoje uczucia, minęły prawie cztery miesiące. Był to najlepszy okres w moim życiu. Przeżyłam prawdziwą młodzieńczą miłość, tak jak to sobie wcześniej wyobrażałam. Cały świat nabrał dla mnie innych barw, czułam bezpieczeństwo i odnalazłam poczucie własnej wartości. David zmienił się dla mnie z niegrzecznego chłopca w czułego romantyka. To już nie popularność była dla niego najważniejsza, ale JA. 
  Niestety w życiu nie zawsze jest tak jakbyśmy tego chcieli. Dzisiaj nie ma już NAS. Żyjemy obok siebie, ale nie tak blisko. Pewne cechy charakteru się nie zmieniają, zostają w nas choć pragniemy się ich pozbyć. Po pewnym czasie wspaniale spędzonego wspólnie czasu, zaczęłam dostrzegać to, co różniło nas  kiedy spotkałam go po raz pierwszy. Byłam zmuszona się z nim rozstać, ale zależało mi na dalszej przyjaźni. Nie pozwoliłam mu się ode mnie odwrócić i zapomnieć o tym co nas łączyło. Gdzieś na dnie serca nadal jest "moim Davidem",którego pokochałam tak niespodziewanie. Nadal gdy na niego patrzę czuję ścisk w żołądku. Bo kiedy się kogoś kochało, to zawsze pozostaje ślad. 
  Nie wiem co przyniesie przyszłość. Może los jeszcze kiedyś nas połączy, ale  teraz wiem, że podjęłam dobrą decyzję. Nie żałuję ani chwili z nim spędzonej i pragnę zapamiętać ten okres na zawsze. Ten związek nauczył mnie jednego: Miłość może cię spotkać w najmniej oczekiwanym momencie.  

KONIEC






Ps. Liczę na szczere komentarze dotyczące nie tylko epilogu, ale całego opowiadania! Bardzo mi na tym zależy! :P

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam <3
    http://kellydoson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww *__* to jest perfekcyjne! Kocham twoje opowiadanie, zaluje ze juz sie skonczylo ale to nic! To dokonczenie jest piekne, takie smutne choc pozytywne w pewnym sensie!
    Nie mam dzis weny na pisanie komentarzy! Ponaglij kinge zeby sprawdzila imagina o lou to go wrzuce!
    Wg zobacz co zalatwilam specjiealnie dla ciebie! : if-i-die-tell-her-i-loved-her.blogspot.com
    Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zakończenie. Tego się nie spodziewałam. Na prawdę masz talent. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne opowiadanie.Czyta się lekko i bardzo szybko. Masz wielki talent jeżeli chodzi o pisanie.Nie zmarnuj go!!!! Czekam na więcej ;)
    Klaudia-wiesz jaka ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam na Twojego bloga poprzez link pozostawiony pod moim opowiadaniem. Przeczytałam pierwszą historię i... jestem pod wrażeniem. Masz świetny styl pisania. Wymyśliłaś ciekawą fabułę. Widać, że od początku do końca nie brakowało Ci pomysłów. Czytało mi się bardzo przyjemnie i lekko. Masz wielki talent! :) Powiem Ci, że za nic w świecie niespodziewałabym się, że Meg będzie z Davidem. Przecież na początku go wręcz nienawidziła, ale życie lubi robić nam różne niespodzianki. Napisałaś otwarty epilog. Sami możemy zdecydować czy ta wyżej wymieniona dwójka będzie parą czy może tylko przyjaciółmi. Myślę, że jednak zwycięży pierwsza wersja :D Pozdrawiam. W wolnej chwili zabiorę się za czytania drugiego opowiadania ;)

    OdpowiedzUsuń