poniedziałek, 15 lipca 2013

Troche informacji

Ponieważ opowiadanie "Miłosne rozterki" małymi krokami zbliża się do końca, ( Ale spokojnie! Przewiduję jeszcze ok. 4 rozdziałów.) mam dla was kilka informacji!

a) Jeżeli chodzi o tematykę następnej opowieści to wezmę pod uwagę wasze oczekiwania. Zostawcie w komentarzu cyfrę tego, co chcielibyście poczytać.

 1. Paranormal romance. ( Miłość w cieniu tajemnicy,
 niezwykli bohaterowie obdarzeni nadludzkimi mocami)

2. Fantasy romance. ( Miłość w świecie wojen i 
odważnych rycerzy)

3. Teenage romance. ( Czasy współczesne, pierwsza miłość,
stylistyka poprzednich opowiadań) 


b) Będę bardzo szczęśliwa jeżeli zostawicie linki swoich blogów w zakładce SPAM.
Z pewnością odwiedzę i skomentuję!


c) Zachęcam wszystkich (bez wyjątków!) do komentowania moich opowiadań. Z tego co wiem niektórym wydaje się, że muszą mieć założone konto, ale to nieprawda! Zaznaczacie "anonimowy" i bez przeszkód ( weryfikacja obrazkowa usunięta!) zostawiacie po sobie jakże ważny dla mnie ślad w postaci komentarza.


d) Chciałabym również podziękować kilku osobom:

- Kindze, która podsunęła mi pomysł założenia bloga, która ujrzała we mnie ( rodzący się dopiero) talent. Dziękuję! <3

- Karolci (http://psychicaldirectioners.blogspot.com/), która wiernie wspierała mnie kiedy dopiero co zaczęłam swoją przygodę z blogiem. Dzięki, że brniesz przez wszystkie rozdziały zostawiając po sobie pełne emocji, długie opinie. 

- Dwóm Kaśkom! Kasi M. za to, że w niecierpliwości czeka na kolejne części i Kasiaczkowi, któremu trzeba przypominać po tysiąckroć o nowinkach na blogu, ale czyta! Czyta i dopinguje! <3 

- Autorce bloga: http://kiedymiloscstajesienienawiscia.blogspot.com/ za jej zawsze szczere komentarze. Dzięki, że nie mydlisz mi oczu i śmiało wytykasz błędy kiedy trzeba!  Ale pochwalić tez potrafisz! :) 



Zapraszam do obserwacji COŚ DLA ROMANTYCZEK!


8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie 1. :D

    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jak mi miło, że o mnie wspomniałaś, nie spodziewałam się. Uwielbiam twoje opowiadanie, a komentowanie to nieodzowna część blogowania. Jeśli kiedykolwiek uraziłam cię moją opinią, to przepraszam.
    Co do twojego pytania to jeden albo trzy, na pewno nie dwa.
    Bardzo dziękuję ci za nominację.
    Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym chciala przeczytac cos typu 2 xD ciekawa jestem jak poradzisz sobie z taka tematyka :p odwazny rycerz zdobywajacy serce zacnej dziewoji hahahahaha lol.
    Dzieeeekuje za podziekowania, i nie trzeba bylo! Czytam z przyjemnoscia a komentarze pisza sie same :*
    Wlasnie, teraz ide na trening ale jak wroce to przeczytam te 2 rozdzialy ktore mnie ominely bo oboz xD
    Ps. Taka tam moja sugestia ze jak podajesz jakies linki to jak piszesz post, zaznacz je i kliknij napis "link" w opcjach na gornym pasku to jak dodasz posta na bloga, to jak klos kliknie zostanie od razu przeniesiony na konkretna strone :*
    Karolciuś

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za podziękowania, cieszę się, że o mnie pamiętałaś :) Ja wybieram 1 albo 3. Pozdrawiam Kasia M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi się łezka w oku zakręciła! XD Wybieram 2! A męcz się z rycerzykami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chciałabym poczytać paranormal romance w Twoim wykonaniu, więc wybieram 1. Chciałabym zobaczyć co z tego wyjdzie. :)

    OdpowiedzUsuń